Workshop flexibele werkvormen, hoe werkt dat ? 14 juni 2016, 15.00 – 17.00 uur

Zowel de impact van de Wet Werk en Zekerheid en het afschaffen van de VAR worden steeds zichtbaarder. Hoog tijd om alle vormen van flexibele samenwerkingsvormen de revue te laten passeren en welke vorm het beste aansluit bij jouw behoefte om (flexibel) personeel aan te nemen.

Vragen die we behandelen zijn:

  • Welke samenwerkingsvorm past het beste in welke situatie?
    • Zoals : zelf in dienst nemen (oproepers, min-max contracten, parttime, fulltime), uitzendkrachten, payroll, zzp-ers en outsourcen.
  • Do’s en dont’s bij arbeids- en ZZP overeenkomsten, de 10 meest gemaakte fouten;
  • Wat is de laatste stand van zaken rondom de wet DBA (afschaffen VAR)? Welke bepalingen moet ik juist wel (of niet) opnemen in de arbeidscontract?

Je gaat naar huis met direct toepasbare kennis over alle vormen van samenwerking, de actuele stand van zaken van de wetgeving en tips om deze zo goed mogelijk in te passen binnen jouw bedrijf.

Wij hopen je te zien !

Sprekers : Renate Popken van De Afdeling Personeelszaken en Annemiek Pie van Nyctea

Datum : dinsdag 14 juni 2016, van 15.00 – 17.00 uur, inloop vanaf 14.30 uur
Locatie : Zandweg 117 in De Meern (in het gebouw van Zpot/De Afdeling Personeelszaken)
Kosten : € 49,00 inclusief BTW, u ontvangt een factuur

En mocht je zelf bij aanmelding al vragen hebben over dit onderwerp, meld deze dan gelijk bij de aanmelding, dan kijken we of we tijdens de workshop deze kunnen behandelen.

Aanmelding : Stuur een email naar Annemiek Pie, via annemiek.pie@nyctea.nl en stel jouw vraag, of meldt je aan.

 

Delen, natuurlijk !Share on LinkedIn5Share on Facebook3Tweet about this on Twitter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *