P&O Helpdesk

U hebt regelmatig een vraag op P&O / HRM gebied en u hebt niet altijd de expertise in huis om het juiste antwoord te vinden? Af en toe wilt u uw bevindingen wel eens toetsen om te zien of u op de juiste weg bent? U twijfelt of u een vaste P&O-er in dienst wilt nemen?Dan is de P&O Helpdesk voor u een uitkomst.

Waarvoor kunt u de P&O Helpdesk inschakelen?
Vragen, adviezen of informatie over “hire and fire” en alles wat daartussen zit. Enkele voorbeelden;
* In dienst treden
* Arbeidsvoorwaarden
* Verzuimbegeleiding en begeleiding van medewerkers
* Functioneringsgesprekken, beoordelingen
* Ontslagzaken, conflicten

Hoe werkt het?
Eigenlijk heel simpel. U stelt uw vraag via de mail, info@po-helpdesk.nl of via de pagina “stel uw vraag” op deze site. Indien nodig wordt u door ons gebeld om uw vraag in detail te bespreken. Als u dit wenst geven wij u een inschatting van de tijd die het gaat kosten om uw vraag te beantwoorden. U spreekt af wanneer u uiterlijk het antwoord/ advies in huis moet hebben.

U krijgt binnen 3 werkdagen antwoord via de mail of telefoon.

Aanbieding :
Probeert u het eens uit. De eerste vraag is gratis, ter waarde van één uur werk.

Komen wij ook bij u op het bedrijf langs?
Dit spreken wij met u af. Voor vragen die wij gemakkelijk via email en telefoon kunnen beantwoorden, hoeven wij niet langs te komen. Maar als u het prettig vindt dat bijv. ééns per week/maand een adviseur bij u op kantoor is, kan dat ook. Bij u op kantoor worden dan de personeelsaangelegenheden afgehandeld.

Wie kan de P&O Helpdesk inschakelen?
De P&O Helpdesk is een flexibele service voor vaste klanten. Klanten waar wij regelmatig en langer mee samenwerken zijn verzekerd van onze volle aandacht. Wij werken ook op basis van losse uren voor incidentele werkzaamheden of op projectbasis.         In beide gevallen spreken wij af wie binnen uw organisatie de P&O Helpdesk in kan schakelen.
Deze vaste contactpersoon wordt na een periode van 2 maanden benaderd om de samenwerking te evalueren. Klanten die gebruik maken van de P&O Helpdesk krijgen automatisch onze nieuwsbrief met P&O weetjes en actualiteiten per mail toegestuurd.

P&O Helpdesk; deskundig, zorgvuldig en praktisch.