Uitnodiging workshop over ziekteverzuim, di 19 jan 2015, 09.00 – 12.00 uur

Hiermee informeren wij je over de workshop over ziekteverzuim, die wij op dinsdag 19 januari 2016 organiseren, is samenwerking met Annette Terpstra van Sprengers Advocaten en Renate Popken van De Afdeling Personeelszaken.

Hieronder meer informatie over de workshop.

Regelgeving over ziekteverzuim en de begeleiding van zieke medewerkers wordt steeds ingewikkelder. U krijgt daar als ondernemer met personeel al snel mee te maken.

Na 2 weken verzuim moet er al actie ondernomen worden. Vragen die wij behandelen in de workshop zijn:

Waar moet je op voorbereid zijn?Wet Verbetering Poortwachter

Wat staat je te wachten als herstel niet voorspoedig verloopt?Conflicten, sancties en ontslag tijdens en na verzuim

Hoe organiseer je de begeleiding? – Samenwerking tussen arbodienst, werkgever en werknemer

Er is gelegenheid om specifieke vragen of een casus te behandelen over dit onderwerp, stuur deze dan tijdig via de email aan ons in, dan houden wij daar rekening mee.

U gaat naar huis met direct toepasbare kennis over de wetgeving en tips om deze zo goed mogelijk in te passen binnen uw organisatie.

Datum/tijd : dinsdag 19 januari 2016, van 09.00 tot 12.00 uur
Kosten : € 49,50 inclusief BTW per persoon
Locatie : De Afdeling Personeelszaken, Zandweg 117 in De Meern

Vragen of aanmelden ? Stuur een email aan annemiek.pie@nyctea.nl

Delen, natuurlijk !Share on LinkedIn27Share on Facebook6Tweet about this on Twitter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *